Google+ Followers

czwartek, 28 lutego 2013

koszyk kura

kura panterka





12 komentarzy:

  1. Śliczny, koszyczek kurczaczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna-super pomysł żeby dodać te piórka-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ją wyszykowałaś, wycieniowana panterkowo,Pięknie upierzona,nooo podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczna kurka ;)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na moje Candy:)
    http://paulamyart.blogspot.com/2013/03/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pełna podziwu dla Twojej twórczości Agatko!!! z przyjemnoscia zostaje na dluzej a Ciebie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń