czwartek, 7 lutego 2013

WAŁEK -PAPIEROWA WIKLINA

ŚRODEK NASENNY WAŁEK



Chciałam Wam dzisiaj pokazać moją najnowszą pracę-wałek wykonany z papierowej wikliny,
Kobitki taki gadżet powinna każda z nas mieć w domu :) ,doskonale nadaje się jako ozdoba do kuchni lub jako dodatek do oryginalnego prezentu np.dla świeżo upieczonych małżonków,a wy co sadzicie ?podoba się Wam?





Jeśli się Wam podoba taki pomysł na prezent,mam dla was jeszcze jedna myślę ,że miłą niespodziankę,przygotowałam dla was mój kurs na zrobienie takiego wałka...jeszcze dziś wstawię...

15 komentarzy:

  1. Świetny ,czekam na kursik ,na męża w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł,czekam na kurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehehe No super pomysł na prezent!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahhahahahsuuuuuuuuuuuuuuuper

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY JA NA MOJEGO TEŻ BYM MUSIAŁA TAKI MIEĆ.REWELACJA CHĘTNIE ZOBACZĘ KURSIK JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz wstawię cieszę sie bardzo ,ze Wam sie podoba

      Usuń
  6. superaśny !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi się zaraz fajnie skojarzył.Wałek odlotowy.
    Kochana nadal nie mam Twojego adresu,ponoć gmail nie zawsze dochodzi.Spróbuj na dana.38@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł:) Nawet fajny prezent na wieczór panieński:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wałeczek,muszę na swojego mężusia zrobić haha.:))

    OdpowiedzUsuń