wtorek, 19 lutego 2013

stojak na biżuterię -papierowa wiklina

KOBIETA OŚMIORNICA


Biżuteria to coś co kocha każda z nas,posiadamy różności ale przyznacie same ,że ciągle jest tego stanowczo za mało,zwłaszcza gdy szykuje się wyjście np.do teatru czy po prostu do znajomych,z nia trochę tak jak z ubraniami pełna szafa a nie ma co ubrać :) .

Z myślą o mojej biżuterii -zrobiłam swój pierwszy stojaczek na biżuterię,taki stojaczek to praktyczne rozwiązanie na trzymanie tych naszych błyskotek,nie platają się w jakiś szkatułkach czy pudełeczkach-bo nie wiem jak wy ale ja ciągle miałam z tym problem,do dziś,zrobiłam stojaczek ,który posiada osiem zaczepów(dlatego nazwałam go kobieta ośmiornica )na pierścionki,bransoletki,łańcuszki itp.Naprawdę polecam ,można go postawić na toaletce  ładnie się będzie prezentował,czy też w łazience przy lustrze,albo po prostu tak jak ja w pokoju na komodzie.zobaczcie sami jak się prezentuje,jest stabilny i ma 30 cm wysokości


 w całości

             

            

 z tyłu   
 z przodu



17 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie i ciekawie.Buziaki i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stojaczek. Bardzo praktyczny i elegancki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny ten stojaczek ;) Zachwycam się :) Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Damulka na biżuterie- superaśna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny! I świetne rozwiązanie dla plączących się ciągle łańcuszków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stojaczek,dopracowałaś każdy szczegół.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje wszystkim za miłe komentarze,one mobilizuja mnie,dodaja skrzydeł,dziekuje,ze jestescie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prace jestem pod wrażeniem, Będę do Ciebie zaglądać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :D faza na stojaczki trawa :D http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tu pięknie! taki wieszak to moje marzenie;)

    OdpowiedzUsuń