piątek, 22 lutego 2013

podaj dalej

Podaj dalej


Witajcie,jakiś czas temu pierwszy raz wzięłam udział w zabawie "podaj dalej" u DANUSI,byłam druga zobaczcie czym zostałam obdarowana 

  przepiękny rożek z papierowej wikliny z krokusami 

 śliczna gwiazdka,która na pewno będzie miała swoje miejsce na naszej choince










 kilka przydasi,które na pewno zostaną wykorzystane w moich pracach,aha i herbatka pyszna ,zaparzyłam i właśnie się delektuje:)zielona z opuncją figową 

Super zabawa dlatego ciągnę Zabawę dalej i zgodnie z jej zasadami,pierwsze dwie osoby,które napiszą komentarz pod tym postem zostaną obdarowane prze zemnie jakąś moja praca i na pewno znajdą się jakieś przydasie.
Warunkiem udziału jest przekazanie zabawy dalej i pokazanie na swoim blogu czym się zostało obdarowanym i przez kogo,zabawa dotyczy chętnych z obszaru Polski.Miłej zabawy.


Danusiu Tobie dziękuje ,za tak piękne prezenty .




13 komentarzy:

  1. Super prezenty :) Jestem pierwsza i z wielką chęcią wezmę udział w zabawie podaj dalej!!!!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a na cym polega zabawa moze ja tez sie przylacze jak cos bukuje miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj dalej to zabawa gdzie osoba ,ktora jest 1 lub 2 pod tym postem zostaje obdarowana prezentem odemnie niespodzianka,jak dostanie prezent pokazuje go u siebie na blogu co dostala i od kogo,i teraz osoba wygrana obdarowana prowadzi u siebie na blogu zabawe podaj dalej,pozniej ty obdarowujesz kolejnych dwóch :)jesteś druga masz chcec wziasc udział w zabawie?

      Usuń
    2. a ile jest czasu od dostania prezentu no obdarowanie kolejnej osoby??
      bo ja na urlop niebawem jade i nie wiem czy sie wyrobuie

      Usuń
    3. no dobrze by bylo ze jak dostaniesz odemnie zebys w tydz sie wyrobiła ale nie ma czasu okreslonego ale chodzi o to by zabawa sie krecila i nie byla przetrzymywana

      Usuń
    4. oj to nie dam rady niestety, przepraszam za zamieszanie, szkoda strasznie:(

      Usuń
  3. Super zabawa , szkoda że jestem trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny bukiecik z krokusami, i fajna zabawa :)Miłej zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga ślicznie zaprezentowałaś to wszystko,jeszcze raz dzięki za zabawę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zabawę się spóźniłam,a prezenciki są niesamowite,cudne.Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń